Make time fly.

2010-06-23, 20:13:15 / Kategori: Latest shit

Kan inte tiden bara gå lite fortare? Jag är så fruktansvärt trött och vill bara lägga mig och sova. Nu. Ska kolla på lyxfällan och efter det lägger jag mig. Tog för en stund sedan bort plastet på tatueringen. Nu gäller det bara att vänta tills den läkt klart. Den hade läkt väldigt bra förra gången sa inte bara en tatuerare där. Kändes bra att veta. Förhoppningsvis läker den lika bra nu!

Imorgon blir det till att äntligen fixa naglarna. Hon kommer nog döda mig eftersom jag vill ha fransk maniykr denna gång haha. Efter att jag fixat naglarna blir det till att åka till stan och fika med min finaste Ronja. Ska tvinga med henne att shoppa med mig. Shoppa och shoppa.. Köpa grejer till resan. Denise skulle förmodligen åka till stan så möter upp henne och se vad vi behöver. Och sen tillsist ska jag möta upp N och så åker vi förmodligen hem till mig tillsammans. Mys!



Fina Ronja!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?