Med sällskap av kissen.

2010-06-26, 11:36:57 / Kategori: Latest shit

Jag och några i min släkt pratade igår om att det säkert skulle vara stängt i alla affärer idag. Och oj vad rätt vi alla hade. ALLT förutom vivo (ja, jag säger fortfarande vivo) var stängt. Så jag messade min kusin och frågade om jag fick låna deras ipod laddare. Och det fick jag. Tack! Så han kommer hit vid 13.30 och kör mig till sollentuna stn. Hur snällt? Slipper jag gå i vädret. Sköööönt! Blir btw lite glad över vädret, att det var fint igår och dåligt idag när jag ska åååka! Sitter nu och äter frukost/lunch. Elvis sitter här bredvid mig och vill äta mitt bröd haha. Ska packa det allra sista och sedan bara ta det lugnt!


Ännu en gång, denna bild på oss. Haha.


Anonym

Så söt så :D (syftar på katten) NoT.. hehe <3



2010-06-26, 12:11:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?