Nu är det nära.

2010-06-26, 10:50:41 / Kategori: Latest shit

Jag vaknade faktiskt tidigare än vad jag skulle. Bra jobbat. Vaknade dock först vid 3-4 tiden av att kattjäveln ville visa vad han hade med sig hem. Yes, ännu en gång en mus. Så jävla roligt.. Denna var levande också, så stängde resväskan fort som fan och la mig igen. Medans Elvis sprang runt i mitt rum och jagade jäkeln. Jag orkade faktiskt inte bry mig.. Nu sitter jag och "fixar mig". Pratade precis med N i telefon. Kul att alla mina leveransrappoerter kom nu haha. Aja, han är på g hem och kanske kanske kanske hinner se honom innan jag drar. I want to. Ska nu "fixa" klart mig och sen springa till stinsen. Hinner slänga upp ett inlägg innan jag draaar.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?