Powernap?

2010-06-04, 15:15:04 / Kategori: Latest shit

Jaha, vad har hänt sen senast jag skrev? Jag blev klar med mitt arbete i skolan. Fast jag inte riktigt förstod vad jag skrev. Gick och hämtade min hemma nyckel. Solade lite under lunchrasten, yes jag fick lite färg! Hela eftermiddagen (eller ja, en timma) satt klassen med två av våra lärare och pratade om studenten.

Ska jag vara helt ärlig? För tillfället bryr jag mig inte det minsta om studenten nästa år. Jag är 20 år, och ska ta studenten två år för sent. Visst kommer dessa år vara värt det. Men när det kommer till studenten. Jag är inte det minstna intresserad över studentskiva, flak, utspring med denna klass. Jag trivs inte. Undrar om någon har missat det.. Jaja, efter skolan gick jag hem. Bra jobbat. Och nu sitter jag här. Vill egentligen bara sova.. Men sover jag nu kommer jag inte kunna somna sen. Hoppas på en bättre sömn inatt.. Eller ska jag ta mig en liten powernap ändå?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?