Riktigt arg.

2010-06-19, 17:27:19 / Kategori: Latest shit

Jag är så jäkla förbannad. Jag förstår inte hur jag som var i skolan, varje dag, gjorde alla prov och kämpade som fan, kan få samma betyg som en person som knappt var på de lektionerna. Jag vet att du vet vem du är, och det är ingenting emot dig det är mot läraren. Jag tycker fan inte det är okej. "Se det som ett G +". Ye, sure, för det där jävla pluset kommer ju synas i mina betyg. Och du säger att du även kollar på hur aktiv man är på lektionerna. VISST! Då hade jag också kunnat skita i att komma till skolan och få exakt samma betyg som nu. Åt helvete vad arg jag är!



EDIT: "Hade du fått ett VG till så hade jag gett dig VG i slutbetyg." Trevligt, vad fick de andra på sina prov då? Så Ja, till dig som kommenterade.. 


lonelyboy_911

Fick du VG på proven då?



2010-06-19, 18:07:47 URL: http://gaythugdating.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?