Se det som ett G+..

2010-06-09, 09:07:19 / Kategori: Latest shit

Sitter nu i skolan. Har precis gjort en utvärdering på kursen Matte B. Ska om en stund prata betygsnack. Annars har vi inte alls mycket att göra. Synd att allt i centrum öppnar 10. Annars hade man ju kunnat gå runt där. Skulle faktiskt vilja kolla på en bok. Ja, jag. Amanda vill kolla på en bok. Jag som hatar böcker, jag som hatar att läsa. Vi får väl se hur det blir med den saken haha.

Än så länge är det fint väder, hoppas på det hela dagen, så jag blir mer motiverad till att gå på min långpromenad som jag ska ta senare.

Idag går jag i skolan till 12. Efter det blir det till att hälsa på min praktikplats, eller ja. Det är min handledare (även vän) jag ska hälsa på. Det var längesedan och jäkeln har ju varit sjuk och äntligen blivit frisk. Annars är det inte alls mycket planerat för mig.


Lilla trollunge.


EDIT: Hade precis betygsnack. Kul att om jag hade fått ett VG till på ett prov så hade jag fått VG i slutbetyg. "Men se det som ett G +".. Aja. För +et kommer ju synas med i betyget..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?