Sitter fortfarande på landet, har haft en ...

2010-06-25, 21:33:36 / Kategori: Latest shit

foto0652 (MMS)

Sitter fortfarande på landet, har haft en trevlig dag. Förhoppningsvis en trevlig kväll också. Ligger nu i soffan och kollar lite på fotboll med männen här haha. Och har kommit fram till att jag förmodligen kommer åka till min fasters lägenhet i turkiet på en sola och bada resa senare i sommar. Hoppas på slutet på juli! Någon sugen? Men först blir det sunny beach. Imorgon. Sjukt nice. Om vi ska festa! Vill nu. Åker hem senare ikväll och packar det sista. Imorgon blir det Stinsen en snabbis för att se om det finns ipodladdare någonstans! Sen vid två åker jag till märsta och möter upp denise! Mer update när jag kommer hem!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?