Som 20åring har jag äntligen gått ut 2an.

2010-06-11, 12:07:28 / Kategori: Latest shit

Hemma från skolavslutningen. Det blev sång från lärare och elever, mat fick vi också. Jag åt dock inte. Vi fick veta resultaten från tipsrundan igår, jag var en av vinnarna. Duktig tjej. Så vi sju som vann fick dela på värsta typ bullen haha. Så jag åt den. Nyttigt.. Not. Sedan satt vi och bara pratade och tillslut så slutade vi. Kramade lärarna efter det sprang jag och Walle ut. Jag köpte mig ett nytt busskort eftersom det jag har nu går ut idag. Så nu har jag ett som håller i en månad till. Men jäklar vad dyrt det är att vara 20 år kan jag säga. Ett månadskort går på 690. Tacka fan för att mamma betalade haha. Det blev inget firande direkt efter skolan, varken jag eller Amanda hade lust att vara ute och dricka. Kom på nu att jag glömde köpa dricka tills ikväll. Jag är inte säker på om jag har eller inte haha!

Fatta att jag har gått ut tvåan för första gången nu! BRA DÄR! Ett år kvar, sen jävlar.

Suddig bild, i know. Men så här såg jag ut idag på skolavslutningen. Det blev shorts ändå. Och det var inte särskillt kallt faktiskt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?