Sova ut duktigt.

2010-06-21, 12:53:57 / Kategori: Latest shit

Jag är i princip nyvaken. Duktigt! Vaknade dock vid 10 tiden först, kämpade med att somna om, but I did it! Ligger fortfarande i sängen, som vanligt. Ska gå ner snart, funderar på om man ska äta lunch redan nu eller om man ska äta lite frukost. Väntar nog ett tag för att se hur hungrig jag blir.

Dagens planer var ju att "shoppa" till resan. Men jag tror jag väntar med det tills på torsdag när jag är i stan med Ronja. Så jag funderar på att städa rummet, rensa garderoben (vilket inte är min bästa grej. Tänker bara "den här kanske jag behöver någongång"). Men det skulle vara ett jäkla bra tillfälle till att göra det. Så kan jag samtidigt se vad jag vill ha med mig och tvätta det, om det skulle behövas.


5 dagar kvar tills vi åker. Detta var förra året i Alanya.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?