Tidsfördriv.

2010-06-01, 20:42:11 / Kategori: Latest shit

DIN FRAMTID :
Vill du ha barn: Självklart!
Vill du gifta dig: Inte omöjligt, skulle kunna tänka mig det.
Karriär i åtanke: Oklart!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Bådeoch!
Kramar eller pussar: En schyst kombo!
Yngre eller äldre: Ålder är väl bara en siffra? Men äldre.
Romantisk eller spontan: Även har, en kombo.
Snygg mage eller snygga armar: Armar tror jag nog!
Tatueringar eller piercingar: Tatuering, lätt!
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake.

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något sjukt spontant: Ja, det händer.
Haft sex på första dejten: Kallas det en dejt då?
Krossat någons hjärta: Yes, men även mitt var krossat då.
Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Nej, det har jag inte.
Dissat någon: Yes.
Gråtit när någon dött: Ja.

SVARA ÄRLIGT:
 
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, det har jag verkligen inte. 
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Frågan är om det finns en för oss alla(?)
Vad kan du verkligen inte leva utan: Kattjävel, dont you never leave me. Musik.

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?