Trött, nykter tjej.

2010-06-20, 02:34:48 / Kategori: Latest shit

Okej, jag är tillbaka hemma. Åkte till märsta och var hemma hos Pauline ett bra tag. Kan lova att vi alla hade lite småpanik över outfitsen, jag kände dock att jag inte kunde göra något åt saken så satt och väntade medans Malin och Pauline bytte om (minst) 100 gånger. Tillslut (23.20) gick vi ner till station. Det blev KC på engång. Gratis inträde. Jag stannade tills sista tåget. Anledningen till att jag tog sista tåget var att jag inte drack. Bland annat pga att jag vill vara fit till beachen ;D Och när jag bestämt mig för någonting så är det så. Men jävlar vad frustrerande det var att sitta där, alla drack sina drinkar, shottade äppelkakeshot (som jag alltid velat prova!!!!) och började bli lite småfulla. Medans min mun vattnades, jag blev "rastlös" för att jag inte drack. Så jag kände att det var mer värt att åka hem! Satte mig på sista tåget, hade planer på att sitta för mig själv med min musik. Men det fick jag inte. Någon jäkel på kanske 35 år (minst) satte sig och frågade "Vill du prata?" Fast jag sa nej så fortsatte han. Kul kille. Efter det, när han märkte att jag inte var intresserad av att lyssna på vad han lyssnade på för musik så gick han. Istället började han prata med en annan kille och sa "Gå och prata med henne, hon är dryg." Och jag var i princip lika dryg mot honom, även om han var yngre. Förklarade även för honom att jag inte var intresserad av att lyssna på den andra killens musik. Tur för mig att alla de skulle gå av i väsby. Hade verkligen inte orkat prata med de mer. Kul att ordningsvakterna kom när de hade gått av, hade behövt de lite mer när de satt och pratade med mig haha. Gick av tåget och gick hem. Nu sitter jag här, ska ta bort sminket om någon minut, funderar på att äta någonting. Orkar dock inte. Kanske är bättre att vänta tills imorgon ändå!

Slutsats av kvällen: Det SUGER att dra ut på krogen om man inte ska dricka! Och jag kan vara jävligt dryg när jag vill det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?