Tv tittande.

2010-06-07, 20:34:59 / Kategori: Latest shit

Då har ännu en dag med huvudvärk gått. Jag har gjort i princip ingenting(?). Det ända aktiva jag gjort var min promenad på en timma. Annars har det bara blivit vila för min del. Nu har jag precis lagt mig under täcket. Ligger och kollar på Top Model. Efter det blir det CSI. Jag har dock en tendens att somna under program som börjar 21.00.

Imorgon blir det förmodligen skola. Allt beror på hur jag mår när jag vaknar. Känner dock att jag måste gå. Sista veckan innan sommarlovet som börjar på fredag. Vill bara få den här sista uppgiften gjord så är jag nöjd. Kul bara att det är en gruppuppgift. Jag har svårt för gruppuppgifter. En annan rolig sak när det gäller våra gruppuppgifter är att vissa hamnar med sina bästa polare medans andra (jag) hamnar med de jag i princip inte känner.. Jaja, får bita ihop och göra skiten med min grupp. Denna uppgift sammarbetar vi med ettorna. Vi har hamnat blandat ettor och tvåor i grupper. Sedan har vi alla grupper fått olika områden vi ska fördjupa oss i. Vårat ämne; BRIS. Varför just Bris? Personligen tycker jag de suger hästballe. Men det är som sagt bara min personliga åsikt.

Nu blir det till att fortsätta kolla på Top Model som börjar igen efter reklamen och sedan blir det antingen CSI eller sova. Beror på hur trött jag känner mig. Tror dock att det kommer gå rätt fort att somna. Det har inte blivit någon powernap idag + huvudvärk.


Italien 07(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?