Trött tjeej.

2010-06-10, 15:59:49 / Kategori: Latest shit

Sitter och gör.. ingenting. Kom precis hem, ska vila lite och sedan gå på promenad. Sitter och pratar med N som är så långt ifrån mig han kan komma typ.. Igen. Tokjäveln har tatuerat sig, jag blir inte direkt chockad. Men jag saknar honom, i really do..

Anyway, dagen har varit okej. Har varit på dåligt humör. Vi började med att vi visade upp alla våra arbeten, vi skulle lära in de andras också. Efter det hade vi test på det vi kunde. Dock på ett lite roligt sätt. Tipspromenad, tacka fan för att det fanns 1 X 2 svar för annars hade jag nog inte klarat det haha. På eftermiddagen var det städ som gällde. Nu sitter jag här är onyttig och äter Center. Kollar lite på förhäxad och ska som sagt gå på promenad när jag känner för det. DET kommer behövas eftersom jag äter Center.

 


Fint väder det kommer vara på våran skolavslutning imorgon.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?