Resesnack.

2010-06-26, 13:10:24 / Kategori: Latest shit

N var precis här och hämtade det han hade glömt. Det var lite jobbigt att säga hejdå till honom. Sista gången vi ses på ett tag.. Igen..

Jag har nog packat allting nu tror jag. Så ska jag bara stänga väskan! Hoppas på att den väger som den ska haha. Pallar inte med övervikt. 

Om ungefär en halvtimma kommer min kusin och plockar upp mig. Han kommer som sagt att köra mig till sollentuna station så tar jag 14.05 tåget mot märsta för att möta upp Denise. Vi ska fixa allt det sista. Köpa det sista som behövs osv. Sedan tar vi bussen till arlanda. Väl på arlanda får jag inte glömma att köpa min parfym. Slängde min gamla för den fungerade inte haha. När man tryckte på öhm.. grejen där parfymen ska spruta ut så kom det ingenting, och det var ändå inte så mycket kvar så det blir till att köpa den på flygplatsen. Sedan gäller det bara att vänta på att tiden ska gåå så vi kan åka.

Shit, nu börjar jag bli taggad. Riktigt taggad faktiskt. Jag är så jävla sugen på att festa stjärten av mig. Festresan höhö. Pratade igår om att jag senare i sommar vill åka till turkiet där min faster har lägenhet, funderar på att göra det till en rehabresa haha. Äsch, det tar jag som det kommer istället.


Turkiet i somras.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?