Packat klart. Tror jag iallafall.

2010-06-26, 01:23:51 / Kategori: Latest shit

Jag är hemma. Jag har varit hemma ett bra tag och packat. Det känns verkligen som om jag har glömt någonting. Men jag har pass, flygbiljett, pengar, laddare det är väl det viktigaste iallafall. Jag har ju självklart med mig mer, kläder och så men tänkte på det allra viktigaste. Så hoppas på att jag inte har glömt någonting nu. Har lagt mig i sängen, börjar få ont i huvudet haha. Har satt mobillarmet på 10.45. Saknar N. Tycker att du ska vara här och sova med mig innan jag åker ju.. Får se om vi kanske hinner ses en snabbis innan jag drar imorgon, eftersom jag har en grej som han behöver. Annars får du helt enkelt åka hem till mig och hämta det senare. Det löser sig!

Imorgon ser dagen ut som så att jag vaknar vid 10.45. "Fixar mig" lite smått. Haha, ska åka i mjukisar osminkad men ja det fungerar ju det med. Men ska rätt snabbt efter att jag vaknat dra till stinsen en snabbis för att se om det finns ipodladdare någonstans! Hörde att teknikmagasinet har, så kanske springer dit och kollar. Sedan hem, äta någonting och vid 13.00 tiden mot sollentuna station. Fatta att jag ska med resväskan. Ja, vi får väl se hur det går. Får btw inte glömma en av mina kuddar. Alltid ett måste! Och då blir det iallafall till att åka till märsta och möta upp Denise för att sedan åka till Bulgarien och Sunny Beach!

Funderar nu på att lägga mig, börjar bli sjukt trött och eftersom vi landar på kvällen så blir det utgång direkt! Så då vill man ju vara pigg!


Denise, snaaaart åker vi!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?