Utmattad.

2010-06-22, 16:18:19 / Kategori: Latest shit

Nu är jag i princip klar med städandet. DUKTIG TJEJ. Har nu rensat ALLT. Alla lådor, hela garderoben osv osv. Har bara lite smått kvar. Skönt att äntligen ha det gjort. Nu då? Nu är jag helt slut, igen haha. Så ska bara vila, klockan är fan redan över 16. Påtal om ingenting så när jag rensade mitt rum igår hittade jag mitt handledsskydd eller vad det heter. Äntligen. Har ju problem med min handled lite då och då så det var perfekt att jag hittade den igen. Och att den fortfarande sitter.

Imorgon är det tatuering som gäller. Försöker få med mig Denise så vi kan planera resan lite samtidigt, men det är fortfarande oklart om hon ska med eller inte. I'm trying. Bilden är från förra gången, nu blir det till att göra klart den.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?