Well good afternoon.

2010-06-04, 17:07:28 / Kategori: Latest shit

Det blev en powernap, oavsett om jag ville det eller inte. Vaknade nyss av att telefonen ringde. Nu då? Ligger i sängen, med sällskap av mitt hjärta. Han hoppade precis upp och la sig. Funderar på vad det blir till middag. Är nämligen ensam hemma, hur skönt som helst. Vi får väl se hur länge det håller. Allra mest skulle jag vilja vara ensam hela kvällen. Bara för mig själv. Tycker det är så jävla skönt.

Fick btw veta att jag har fått en läkartid på måndag klockan 10. Utan min tillåtelse så har min mamma ringt vårdcentralen och bokat tid. Jag orkar inte. De vet ju ändå inte varför jag har ont i huvudet hela tiden. De vet ingenting..


Mitt hjärta. My life.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?