17.51

2010-03-13, 17:51:07 / Kategori: Latest shit

Helt sjukt vad jag kan somna snabbt. Somnade i princip direkt efter att jag la ner datorn efter föregående inlägg. Vaknade dock vid 16.30 tiden av att pappa ringde och vägrade lägga på haha. Såg även att jag hade missat ett samtal från Josefin. Så nu väntar jag på att hon ska höra av sig. Ligger fortfarande i sängen, ligger och kollar på LA Inc, så jävla skönt att inte göra någonting faktiskt. Funderar på att plocka undan lite grejer från golvet, men känner även att jag är för lat för det. Det måste dock göras någongång. Men inte nu! Hör även nu att min älskade kattjävel är rätt lat, han ligger och snarkar i min graderob. Han verkar gilla att sova där, det tycker jag dock mindre bra om.

Sitter annars och väntar på att Sandra ska lägga upp bilderna från igår! Är lite nyfiken faktiskt! De kommer som sagt upp så fort jag får de!


Kan du typ höra av dig nu? Eller så gör jag det nu. Så jävla ful men gammal bild på mig, men jag bjuder på den haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?