Away from the kids

2010-03-16, 14:19:05 / Kategori: Latest shit
Sitter nu på bussen på g till kista. Ska träffa Jossan lite, känns som om det var länge sedan. Tacka fan för att jag inte har några rester kvar och har gjort allt som ska vara klart, fick gå tidigare pga det. Hade inte orkat en sekund till i det där dagiset! Det var bara en tidsfråga när det skulle slå till och där kom det. Gick ner till körskolan och kollade vem jag skulle köra med och allt sånt på torsdag, livrädd. Men det kommer väl gå bra, man är ju där för att lära sig, right? En till sak jag måste få skriva är att jag älskar känslan, när man sitter med båda hörlurarna i och är i sin egna värld. Just nu är det vals för satan (din vän pessimisten) som flyger ut ut hörlurarna. Gillas!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?