Bitterfitta.

2010-03-07, 21:26:24 / Kategori: Latest shit

Well, I'am back home as you seeeeee. Det blev pasta för mig, skulle kunna käka spaghetti och köttfärssås i flera dagar i rad! Mätt är jag iallafall och sjukt sugen på te. Det värsta är att om jag dricker te nu kommer jag piggna till och vi har bara äckligt te som ska göra en avslappnad. Jävla piss. Funderar på att ta vanligt te ändå. Irriterad är jag också. Riktigt irriterad, tycker att de som bor med mig, min familj alltså, bara ska låta mig vara just nu!



(Lånad bild!)


Att börja skolan imorgon känns mindre kul. Vill inte tillbaka till skiten jag inte trivs med. Det som är mest frustrerande är att jag måste gå klart för att iallafall ha en utbildning. Jaja, mindre än ett och ett halvt år kvar. Får väl hoppas att det går fort. Fan vad bitter jag är just nu. Trevligt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?