Brainfreeeeeeze pic.

2010-03-07, 17:23:02 / Kategori: Latest shit

Sitter i sängen och kollar på reprisen av It's me or the dog. Kunde inte se hela när det gick tidigare under veckan eftersom kanalen dog haha. Efter lite mat och några koppar te mår jag mycket bättre. Ikväll är det inte så mycket som händer, ska ha middagsdejt med Jossan. Så vi kommer åka till kista och käka, vad det blir vet jag inte, men det är vid 19-20 tiden! Men nu blir det till att kolla klart på It's me or the dog, sedan är det tough love som gäller. Ska någongång under kvällen göra den sista uppgiften jag hade kvar från skolan. Slänger upp en charmig bild från igår haha.


Syns det att jag fick brainfreze ungefär direkt efter när bilden hade tagits haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?