Dagen än så länge.

2010-03-23, 19:39:55 / Kategori: Latest shit

Balex kom efter 45-50 minuters väntande haha. Vi åkte hem till henne och åt jag drack champangete som jag ska tvinga mamma att köpa sedan. Spelade lite Yoshi, eller hon spelade, jag kollade på eftersom jag låg ner i fotöljen och inte orkade spela haha. Efter ett tag kom Emma och rätt snabbt efter det kom Jasmine och hämtade upp oss. Vi gick ut på promenad med Bobby sedan åkte vi till donken häggvik där jag och Jss drack bubbelvatten medans Balex och Emma åt kycklingburgare och mcflurry. Vidare till City gross (jag har alltid och kommer nog fortsätta säga Vivo) där vi (Jag och Emma) köpte godis, sedsan gick jag hem. Nu sitter jag här och kollar på halv åtta hemma hos mig. Ska nog snart till Stinsen med min kära granne.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?