Efter många om och men..

2010-03-05, 02:33:03 / Kategori: Latest shit

Efter många om och men så har jag bestämt mig för att ha kvar oblyg som blogg. Kommer jag på något bättre namn, då kör jag. Har ändrat lite på designen, men så duktig som jag är vill jag inte riskera att förstöra skiten, så färgbyte, textbyte på headern blev det nu, halv tre på natten.. Har även lovat mig själv att det ska komma upp sjukt mycker mer bilder, det är rätt segt att läsa bloggar som inte alls har bilder. Eller jag tycker det iallafall, inte så konstigt eftersom jag har dyslexi så det tar ett tag för mig att läsa oavsett vad det är. Självklart går det snabbare om det är något intressant. Nu hamnade jag på ett sidospår haha. Det jag iallafall ville komma fram till står i texten jag precis skrev (smart va?). Nej nu börjar jag skriva mycket och mycket osammanhängande, så det är dags för mig att lägga mig. Tagga inför ikväll. Godnatt och sov gott.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?