First one today.

2010-03-23, 11:21:24 / Kategori: Latest shit

Det är så otroligt skönt att få sova ut för en gångs skull. Vaknade iof för nästan en timma sedan och det är rätt tidigt för att vara jag. Ligger iallafall fortfarande i sängen, kollade precis på våra bästa år och dricker te. Ringde nyss min frisör, på måndag (mammas födelsedag) klockan 11 ska jag fixa min utväxt, klippningen är fortfarande osäker. Det tar jag det som det kommer. Jag menar, det skulle vara jävligt schyst med förändring om jag skulle passa i det haha. Och även om jag nu skulle passa i det, vågar jag? Men men, tar det som sagt som det kommer!


Bilden på mig och Erica har ingenting med inlägget att göra haha!


Erica

Åh så snyggt!



2010-03-24, 18:21:49 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?