Hairtalk.

2010-03-01, 18:26:28 / Kategori: Latest shit

Nu känner jag (igen) att jag vill göra något drastiskt med mitt hår.. Den känslan kommer lite då och då. Funderar nu på att raka en liten del på höger sida. Och nej, inte hela sidan. Slänger upp en bild på hur min fina Cittkatt hade förut, ungefär så. Tycker det är kul att exprimentera lite mer hår, funderar också (fortfarande) på om jag ska göra brunare slingor och få till min egen hårfärg och sedan slinga det ljust. Så att det ser slingar ut, eller hur jag nu ska förklara haha. Jag har alltid så mycket planer för mitt hår..


Chris

snälla, gör det INTE!.. Alla gör det nu.. Kan du inte göra nått eget istället, typ raka av allt hahaha!



2010-03-01, 21:52:07

amanda

SV: I knoow, de flesta kör dock halva sidan, inte det jag planerade. Men läs några inlägg upp istället haha!



2010-03-01, 21:57:57 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?