Hello sunshine.

2010-03-06, 13:23:39 / Kategori: Latest shit

Vaknade inte i riktigt samma tankar som jag la mig med. Vaknade nämligen av att Josefin ringde mig. Hungrig börjar jag också bli. Magen pratar rätt duktigt med mig och ber om att få något att äta. Dock har jag bara godis uppe i mitt rum, mättar inte särskillt bra. Intressant.. Verkligen haha. Vad händer idag då? Jag vet inte riktigt. Ser genom persiennerna att det verkar vara rätt fint väder, frågan är om man ska gå på en promenad(?) Ikväll är osäkert. Ingen verkar taggad på hemmafest, inte lika taggad som jag iallafall. Kanske bara blir en utgång fast på krogen då istället.. Tar det som det kommer.


Jag hör av mig till dig när jag vet mer!


CITTY FOR PRESIDENT

haha är det där Nemo? Du och jag verkar alltid springa på samma folk!



2010-03-06, 22:00:32 URL: http://cittyforpresident.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?