I'm gona make you come here.

2010-03-13, 13:49:17 / Kategori: Latest shit

Jag har varit vaken ett tag  faktiskt. Vaknade, eller "halvvaknade" av att jag fick den där "känslan" (IGEN!!) fast i sömnen. Kände själv hur min andning ändrades, korta snabba andetag (vilket aldrig har hänt förut när jag får "känslan"). Det lugnade ner sig efter ett tag, men låg ändå halvvaken. Så vaknade jag helt av att frugan ringde, pratade med henne ett litet tag. Sedan satte jag på datorn, pappa kom in och sa att det fanns mat, så gick ner och åt. Nu ligger jag här. Funderar faktiskt på att läsa lite ur teoriboken, men vi får väl se om det händer haha!

Idag då? På dagen vet jag inte, har fått för mig att det känns som söndag. På kvällen ska jag nog tvinga över Jossan hit så vi kan kolla på melodifestivalen lite och sedan en inte omöjlig utgång(?)


Söta va?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?