Jag var en istapp.

2010-03-18, 11:12:52 / Kategori: Latest shit

Mina fötter mådde inte särskillt bra när jag kom hem för en stund sedan. Gick på promenad med klassen ja eller vi gick före eftersom de andra var så jävla sega. Rätt skönt var det, vi fick förbi där jag bor, tror ni jag var frestad att gå hem då eller? Men icke. Vi gick vidare. Till slut kom vi fram efter kanske 40 minuters promenad. Och eftersom några av oss var lite snabbare än de andra gick vi och hälsade på hästarna. Åh gud vad jag saknar hästarna. Ska höra av mig till Denise och se hur det går för henne med att höra av sig till olika stall och så vidare.




Nu har jag satt mig, med massa täcken runt mig och en stoooor kopp te. Väntar väl lite på att tiden ska gå, vid 12.20 blir det till att köra bil. Läskigt. Om jag inte skriver mer ikväll så vet ni varför ;) Haha nej men påriktigt. Jag är livrädd.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?