Mätt och belåten.

2010-03-28, 21:25:11 / Kategori: Latest shit

Jag kan inte direkt säga att jag var hungrig när vi åkte ifrån resturangen. Vi åkte till den grekiska resturangen som vi var på för inte så länge sedan. Denna gång blev det en förrätt som bestod av massa småsaker. Och det betydde i princip bröd för mig. Så kräsen som jag är så vågade jag inte smaka på något annat. Efter det blev det något grekiskt kött med tomatsås typ, och grekiska nudlar kallade de det för. Såg ut som ris fast det var som pasta haha. Rätt gott faktiskt. Till efterrätt tog jag en äppelpaj med vaniljsås. Orkade inte ens hälften.. Men det var trevligt.

Mamma har även kommit fram till att hon vill att jag ska till läkaren för min hosta plus att jag har ont i bröstkorgen (till och från) Men det orkar jag inte riktigt med. Det är ju bara en hosta liksom haha. Jaja, det fixar sig.

Nu: Ska ta bort sminket, funderar på att byta lakan och plocka undan lite från golvet (troligt att jag orkar det..) och sedan lägga mig under täcket och kolla på tv.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?