Om tatueringen som inte blev av.

2010-03-10, 19:56:26 / Kategori: Latest shit

Nu ska jag berätta för er hur min dag var från när jag satte mig på pendeltåget vd 12.09. Jag och Emski kom till centralen, käkade på donken och vid 13 tiden åkte vi iväg mot hornstull och house of pain. Kom dit en halvtimma för tidigt. Emma hade sin tid 14.00. Hon som skulle tatuera oss var lite sen i schemat så Emma fick börja med sin tatuering vid 14.30 kanske(?). Sedan var det min tur, dock skulle hon som tatuera mig skissa upp min tatuering eftersom hon inte hade gjort den än. Balex och Jas kom förbi, men drog väl i princip lika snabbt. Fick skissen på ryggen, där jag då skulle ha tatueringen, men det kändes inte rätt, just den modellen passade inte. Det tyckte både jag och i princip alla andra tatuerare som var där. Hon funderade, och de andra funderade på hur man skulle kunna få till den bra. Hon satte sig och skissade igen och vid 16.30 tiden blev den klar. Då hade hon aldrig hunnit göra klart den på mig. Dock har jag fortfarande problem med om jag ska ha färg eller inte. Så jag funderar på om jag ska ringa henne redan under veckan och prata med henne om det. Jag menar ju mer jag tänker på det, ju mer frustrerad och stressad blir jag.. Det löser sig på något sätt. Nu ser min rygg iallafall ut såhär. Ni som inte visste vad jag skulle göra innan lär ju veta nu haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?