Rast.

2010-03-17, 10:21:23 / Kategori: Latest shit

Sitter just nu i skolan, eller dagiset man kanske ska kalla det(?) Haha, jaja. Hade matteprov direkt på morgonen. Det gick väl som det gick. Bättre än vad jag trodde men får se hur långt det räcker. Förhoppningsvis till ett G. Efter rasten (10.30) ska vi ha någon lektion om hur vi ska ha friluftsdagen för ettorna på fredag. Se vad alla har planerat och så, frågan är om det kommer fler. Inte ens hälften av gruppen var på matten, alla har dock inte matte med oss, men ändå.


12.24 tar jag tåget mot stan och fikar med Ronja! Gillas starkt! Det blir våran vanliga fika på EH i gamla stan, ska även tvinga med henne till lite affärer jag vill till haha. Hoppas på att jag har pengar på kortet bara!



(Bilden är lånad från google)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?