Right now.

2010-03-24, 21:25:05 / Kategori: Latest shit

Precis hemkommen. Vid 17 kom Jasmine och hämtade upp mig, vi åkte hem till hennes päron, hämtade Bobby, gick på promenad och åkte till hennes lägenhet i Rotsunda som ska säljas. Eller ja, den kanske redan är det(?) Jaja, packade in lite grejer där. Jossan kom och gjorde oss sällis. Sedan åkte vi mot helenelund för att Jasmine och Kim skulle käka. Jag satt och små åt på Jasmines bröd haha. Jag har nog inte skrattat så här mycket på länge. Helt underbart om jag får säga det själv!  

Morgondagens planer: Övningsköra 10.10. Efter det åker jag till Jossans jobb och väntar på att Jasmine ska sluta vid 17, då hon ska shoppa. Jag ska försöka få med mig pengar från mamma, måste köpa en ny rakhyvel haha, ska denna gång köpa en killmodell, har hört att de är bättre. Man måste ju prova! Senare på kvällen ska jag sola! I have to.

Just nu: Sängen och efterlyst!


Bobby ser ut som en pakethund med sin fina rosett. Jag vill ha en egen bobby, så sjukt härlig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?