Sista ikväll.

2010-03-18, 22:37:34 / Kategori: Latest shit

Jag mår i princip likadant som för några timmar sedan. Lika förbannad, ledsen och besviken. Dock har jag pillat sönder mitt tandkött för att jag tyckte det kliade så pillade med något vasst och nu blöder jag. Bra jobbat. Har även märkt att min kropp börjar få symtom på att jag mår dåligt, blåsor i munnen samt tunga. Det brukar jag få och det är inte kul. Det gör ont.

Nu: Ta bort sminket och borsta tänderna sedan sova.

Imorgon: Ska egentligen samlas 9.00 i skolan, men tycker det känns ovärt att gå till skolan och sedan gå dit vi ska vara när man ändå går förbi mig. Kommer säkert få frånvaro för det, inte för att jag bryr mig. Tänkte sjukanmäla mig imorgon, vill verkligen inte till skolan, men tänker inte göra så mot min gruppkompis! Never! Hade det varit någon annan, ja då kanske jag skulle kunna göra det, men inte nu..

Slänger upp en bild på mig och pullan. Bilden har ingenting med inägget att göra.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?