Sleeptime.

2010-03-26, 00:28:01 / Kategori: Latest shit

Nu: Sova!! Hade inte sagt nej till sällskap. Det kan dock vara jävligt skönt att sova ensam. Man får sova hur man vill, man får ta hur mycket plats som man vill osv osv.

Imorgon: Sova ut! Måste städa mitt äckliga rum.. Hinner jag så ska jag sola och gå på systemet, jag har iof dricka  hemma men man måste ju tänka på hela helgen. Det finns ju både fredag och lördag! Haha. Sedan på kvällen blir det till att "förföra" hos mig med fix. Vidare till stan och någon av Jas polare som bor där. Och där börjar riktiga förkröket. Sedan blir det utgång. Det blir nog sjukt nice!

Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra, men hittade den för en stund sedan och såg att det inte alls var långt hår jag hade där. På onsdag får vi se vad jag bestämmer mig för att göra.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?