Som Emski sa, äventyr!

2010-03-13, 03:26:15 / Kategori: Latest shit

Hemkommen för en stund sedan. Kvällen började med ett rätt segt och kort besök på saxo. Med 21.57 tåget (om jag inte minns fel?) tog vi oss mot stan och Harrys. Helt okej, jag hade dock huvudvärk och eftersom jag inte fick min powernap som jag behöver att vara pigg så var jag rätt trött. Vi i gänget drog oss därifrån så vi skulle hinna med sista tåget 01.50. Hann gjorde vi. Vi hann till och med gå in på sleven en stund. Köpte oss wok (självfallet). Jag, Emski och Marie tog tåget medans Balex och Sandra bestämde sig för att ta bussen. När vi sitter och väntar på tåget dyker Said upp. Så vi fick lite sällskap hem. Eller hem och hem, vi gick av i helenelund eftersom Marie hade bilen där. MEN när vi hade gått av böjar Emma snacka om någon kille som ligger på bänken(?). Rätt hade hon, där i kylan i båset låg en kille helt väck, frös och helt okontaktbar. Jag känner inte honom, kände dock igen honom, men kände att jag inte kan lämna honom (som hans vänner formodligen gjort? jag har dock ingen aning om vad som hänt innan..) Så jag gick till grabben i luckan och berättade situationen, dock verkade han inte riktigt förstå (såklart..) men han ringde till väktarna som kom efter ett tag och fick ta hand om den stackars killen med tunn jacka, stora jeans och gympaskor. Han var helt vit, nästan grå för att han var så kall. Han måste legat där rätt länge, med tanke på att han inte gick av samma tåg som oss. Tyckte så jävla synd om honom, kände att jag verkligen inte kunde lämna honom innan väktarna kom. Jag undrar hur han kommer må imorgon när han förmodligen kommer vakna på sjukhus och undra vad fan som har hänt. Ännu en sneflipp. Är det inte då det är dags att sluta med droger kanske?



Har jag iallafall redan tagit bort sminket (som ni kanske ser på bilden?), borstat tänderna och hunnit lägga mig i sängen så nu blir det till att få sova! Det ska bli så sinnessjuk skönt kan jag tala om för er. Bilder som Sandra tog kommer upp allt eftersom! Och en liten grej till; piercingen tog jag nyss ut igen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?