Summerplans?

2010-03-05, 01:31:07 / Kategori: Latest shit

Sitter och pratar med N på msn, om bland annat sommar. Vad händer i sommar? Utomlandsresa, garanterat! Men vart? Funderar på att låna min fasters lägenhet i Turkiet eller nära vänner till familjens lägenhet i Spanien? Men sedan blev jag galet sugen på att åka till Sunny Bitch igen. Alltså jääävligt sugen! Hörde även att N ska jobba där i sommar med, dock var han inte där när jag och Korven var där sommaren 08. Något sådant blir det. Dock gäller det att skaffa ett jävla jobb först. Kanske är dags att börja söka(?)..








Haha, jag älskar den här bilden! Hur fulla ser inte vi ut, och på mig är det ändå bara halva ansiktet som syns. Denna kväll är en av de två kvällar jag har spytt på under kvällen. Haha, första kvällen i Sunny Bitch. Vi mådde bra..


N

Säg bara till om jag ska fixa jobb på Den Glade Viking :) Känner cheferna väl så :) Puss



2010-03-05, 09:49:59 URL: http://nemo.blogg.se/

ITZI

Fan va kul det ser ut! :)



2010-03-05, 10:15:21 URL: http://itzi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?