Today.

2010-03-31, 17:47:44 / Kategori: Latest shit

Igår somnade jag innan CSI vilket började 21.00. Har ändå sovit fruktansvärt dåligt. Men gick upp vid 7, även då huvudvärk. Kan det bero på om jag sover dåligt? Jaja, gick till skolan och hade matte. Åkte sedan till frisören och kapade av håret. Snart vår, försöka mig på förändringar. Jag är som sagt nöjd med håret. Satt hos frisören från halv elva och kom hem vid halv tre tror jag. När jag stod och väntade på bussen så såg jag min barndomskompis, som jag inte träffat på väldigt länge eftersom hon flyttade här ifrån, hon är även min gamla granne. Visste att hon var här, och skulle träffat henne igår, men stannade ju hemma så pga huvudvärk. Hon åker imorgon, så om vi inte ses imorgon träffade jag iallafall henne en snabbis. Det kändes bra.

Nu sitter jag iallafall här hemma, för en gångs skull sitter jag nere i soffan. Helt sjukt skönt. Dock matdags sedan sätter jag mig här igen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?