Top chef with te.

2010-03-09, 17:09:36 / Kategori: Latest shit

Idag fick jag sluta lite tidigare eftersom jag inte hade något att göra. Det är värt att inte ha några rester kan jag lova er. Så då gick jag och Anton(ia) ner till körskolan och signade in oss. Äntligen. Så på torsdag klockan 12 är det något möte vi ska gå på, och på fredag ska vi på den där jävla alkohol och drog lektionen 16-19. Kul.. Verkligen.. Det hade varit okej om det inte var på en fredag haha! Jaja, bättre att ha det gjort! Gick runt med Anton i centrum till kvart i fyra då hon skulle på innebandyskola och jag började knata hem. Det är faktiskt sjukt skönt att gå hem, speciellt i det här underbara vädret!



Förhoppningsvis tar jag tag i detta nu och fortsätter tills jag får det där jäkla kortet!


Så nu har jag satt mig med laptopen i knät i köket faktiskt. Dricker en stooor kopp te, kollar på top chef (vilket jag tycker är ett rätt schyst program faktiskt) och börjar bli lite hungrig. Så väntar på att mamma ska komma in, hon fick något fnatt och började städa bilen, dammsuga och ha sig. Så vi ska väl börja med maten när hon kommer in igen! Idag blir det lövbiff med ris. Mums!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?