I am having a headache.

2010-03-16, 20:50:05 / Kategori: Latest shit

IJag har varit hemma ett tag, men har suttit nere med mamma. Skönt att vara vara där, utan att säga något. Låg på soffan och bara kollade på tv, hon fick värma mina fötter också. Converse var inte sådär jätte varmt nu på kvällen. Som ni kanske läst i mitt tidigare inlägg så drog jag till Jossan i Kista, hon verkade väl inte heller ha världens bästa dag när jag kom. Men båda lugnade ner sig efter ett tag. Skönt att komma iväg och träffa mognare människor. När hon slutade jobba gick vi runt lite och jag hittade ett par skor som jag ville ha, dock fanns det bara ett par 36or kvar och fick bara lägga undan de tills ikväll. Eftersom jag inte hade mitt bankomatkort med mig så la jag ändå undan de tills ikväll och får väl kanske be mamma åka och köpa de imorgon om inte jag hinner efter mitt stan besök med Ronja. Om vi inte hittar skorna i stan, hoppas!





Nu ligger jag i sängen och kollar på dating in the dark, jag galen huvudvärk (varför blir jag inte chockad?) ska väl läsa lite matte om ett tag, satt och pluggade på lite på Jossans jobb, men får väl se hur det går på provet imorgon.

Imorgon blir det som sagt skola 8.30-12.00, vilket innebär matteprov direkt på morgonen och sedan(?), har ju ingenting att göra i skolan.. Men vid 12 tiden åker jag ifrån "dagiset" och åker mot stan för att fika med min fina tjej Ronja. Det känns som om det blir flera veckor innan vi ses efter varje fika. Men det ska bättras på!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?