This is what I think.

2010-03-16, 22:50:24 / Kategori: Latest shit

Det blev såklart inget mattepluggande, men får ta provet som det kommer istället. Klarar jag det inte, då gör jag helt enkelt inte det och får väl göra om det. Inget mer med det. Jag har under kvällen istället för att plugga legat i sängen och kollat på desperate housewives, efter det har det bara blivit "småtittande". Tv'n har varit på men har intresserat mig för annat på datorn.

En grej som har varit mer intressant på datorn är till exempel N's frågestund. Och när det gäller den så har jag lite att skiva av mig på faktiskt. En fråga som kom upp några gånger var: "När du träffar den rätte, hur tror du hon kommer reagera på ditt antal ligg?" eller något liknande. Helt ärligt? Här var vi inte alls blyga med att fråga, men det var inte det jag skulle komma fram till. Det var att jag tycker att det är en rätt korkad fråga. Jag menar, när man är kär då är man kär. That's it. Då borde det inte spela någon roll hur många den respektive partnern har legat med. Eller? Det jag kanske hade bekymrat mig över isåfall är att "är han seriös med mig?" Jag tycker som sagt att det är en korkad fråga, men sen får man ju självklart ha sina egna åsikter, och detta är en av mina.

Nu ligger jag iallafall (fortfarande) i sängen, kollar lite smått på Jackass. Även nu är datorn mer intressant och tv'n står på bara för att. Det har blivit en sån grej. Ska väl om en stund försöka lägga mig och sova så jag kommer upp imorgon så jag ser och är någorlunda pigg. Slänger upp en bild på mig som är tagen för några helger sedan. Lägg märke till hur fruktansvärt glad jag var. Haha!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?