My feet hurt.

2010-03-17, 17:24:10 / Kategori: Latest shit

Mina fötter är döda. Kom precis hem från stan! Om jag har haft en mysig dag. Inte nog med vädret, jag fick träffa en av mina finaste tjejer, och det var ett tag sedan. Fick med mig lite saker hem, nya sommarskor, en (till) klocka och blommor till mamma, men det vet hon inte om ännu. Det där med klockan, jag av alla är nog den som behöver en klocka minst. Men vad ska jag göra, jag älskar klockor!

Påtal om ingenting så tycker jag att en sak är lite smårolig haha. Ända sedan jag har varit med i N's blogg har vänförfrågningarna på facebook rullat in, och jag förstår inte grejen med att bli vän med någon man inte känner faktiskt(?). Är de bara intresserade över hur jag ser ut och blir vän med mig eftersom jag har sekretess på allting? Förmodligen. Slänger upp en otroligt charmig och nykter bild från nyår, som inte har någonting med inlägget att göra.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?