Vad är det för fel på min ipod?

2010-03-17, 11:50:06 / Kategori: Latest shit

Jaha, nu då? Jag har absolut ingenting att göra i skolan. Och då menar jag ingenting. Skulle säkert kunna få gå hem redan nu, men det är inte värt om jag ska ta 12.24 tåget känner jag.

Måste få berätta om låten under. Det är en sån låt jag skulle kunna börja gråta till för att den är så jävla bra! Musikorgasm, minst sagt! Lägg märke till att det är en Cover.

Nu ska jag börja avrunda här. Stänga av datorn och försöka fixa min ipod. Det är något fel på skiten, och jag förstår inte vad haha. När man har på lägsta volymen, då man egentligen inte ska höra någonting kan man knappt ha hörlurarna i öronen för att det är så högt. Har försökt ändra på inställningar och så men det vill inte hjälpa.. Vad är det för fel på min älskade ipod?!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?