Helgen vecka 9.

2010-03-04, 23:43:42 / Kategori: Latest shit

Helgen? Ja vad händer? Det är ju fredag redan imorgon, gillas!

Imorgon: Ingen aning ännu?

Lördag: Det finns lite alternativ. En fågel viskade i mitt öra att det är hemmafest i skogås. Jag är jävligt sugen på hemmafest, det var längesedan och jag saknar det, rejält! Har snackat med Jossan som är lite smått sugen, men tycker att det är för långt booort. Men neeej vafan, NEJ! Jag vill! Vi kan ju börja med att sitta och äta middag hos mig, föra och kolla på melodifestivalen, och sedan åka! Jag vill verkligen, saknar hemmafester och jag tror att detta kan bli jävligt najs. Jag ska minsann övertala er! Jossan, minns du våra galna hemmafester förut? Slänger upp lite bilder från en hemmafest i märsta då du dock inte var med, men den var lite småtokig!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?