Today.

2010-03-05, 18:26:52 / Kategori: Latest shit

Kom hem för en stund sedan. Åkte till Kista och hittade mig två par leggins. Skulle köpa mina Converse också, men de fanns inte där, konstigt nog hade de bara en vänster sko kvar(?). Hängde kvar med Jossan ett tag. Vi fick med oss halsband hem också. Very cute, visar bild senare. Gick duktigt in på systemet och handlade tills i helgen. Duktig tjej. Jag menar, om man ska på hemmafest (maybe) imorgon kan man ju icke komma tomhänt. Det fungerar inte så. Inte i min värld iallafall, ingen tycker om tattare och så är det bara. Efter kista åkte jag iallafall till Stinsen och köpte mina älskade Converse där, så nu har jag nummer två i min samling haha. Mina vita från förra året (som är en size för stor. Bra jobbat!) och nu de här svarta. Dock ska jag ha ännu ett till par i min samling, vilken färg håller jag heeemligt. Jag menar vill ju inte att vissa speciella ska köpa likadana (; Me love Converse. Mina är dock i den lite nyare modellen, gillar den mycket bättre!



Ikväll? För första gången på länge så har jag inte den blekaste aning. Alltså jag är helt ovetande, jag vet inte vart kvällen kommer föra mig. Känner att jag måste ta mig en powernap och tänka på saken. Först ska jag nog äta lite, kommer aldrig hinna göra det annars! Kände nu att jag är fruktansvärt sugen på en Sleven wook. Den skulle inte alls sitta fel kan jag lova.


Åååååh,hade inte alls suttit fel. Bilden är tagen för typ.. några helger sedan(?)


Pauline

omg vad gott det där skulle sitta nu.. ge miiiig! :D



2010-03-07, 14:26:57 URL: http://finest.se/PaulineEklund



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?