Yesterday.

2010-03-07, 13:51:57 / Kategori: Latest shit

Kom hem vid 05 tiden imorse och vaknade för en halvtimma sedan när fruan ringde mig. Mådde lite småilla men det var inte så farligt. Nu däremot, när jag fick i mig det där glaset apelsinjuice för snabbt mådde jag rätt illa. Dock kom det precis ut igen, så nu känns det mycket bättre. Väntar på att maten ska bli klar, är så sjukt hungrig, tror jag haha! Har även snackat lite med Jossan om att gå på bio och se Alice i underlandet ikväll, men den finns inte i kista med 3D och jag vill nog hellre se den filmen i 3D faktiskt. Tror att det kan vara jävligt ballt. Så vi kanske får ta och se den någon annanstans någon annan dag(?). Annars idag då? Kurera mig och så har jag en skoluppgift kvar att göra!






(Idag mår jag INTE bra av att se denna bild haha)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?