Sammanfattning om dagen + lite till.

2010-03-08, 22:18:19 / Kategori: Latest shit

Har varit hemma ett tag faktiskt. Det blev ingen solning idag, utan kommer ta det imorgon, så det blir nog en osminkad Amanda! Haha, intressant.

Dagen började med att jag vaknade vid halv åtta, gick ner och hämtade en kopp te. Satte mig på sängen och sminkade mig. Vid åtta tiden gick jag till skolan. Det var så otroligt fint väder, jag hoppas verkligen det sitter i! Kom till skolan och vi började igen. Måste säga att jag kände mig rätt pigg för att inte ha gått upp vid halv åtta tiden på över en vecka. Dock kände jag hur jag började bli trött när vi hade någon lektion om mikroorganismer(?). Bryr mig inte riktigt om det haha. Piggnade dock till vid lunch. Lektionen där efter var rätt rolig, gillar den läraren vi hade, han är rolig och har sina lektioner personligt eller hur man ska säga haha. Han är en av de tre lärarna jag verkligen tycker om. Slutade 14.20 gick och mötte upp Jossan. Tvingade henne att vi skulle gå från sollentuna till edsberg, och det gjorde vi. Så sjukt skönt, vädret var fortfarande jävligt nice. Vi kom hem till Jossan, gick in, lämnade väskorna, hon bytte jacka och jag tog av mig min och vi började knata mot centrum eftersom hon hade ett paket hon skulle hämta ut från ICA. Gick samtidigt till Shell/ Sleven och köpte oss en liten wok var. När vi ätit upp de hos Jossan tvingade vi kuken att köpa två mellan till, som jag btw glömde ge henne pengar för, det ska hon självklart få! När hon kom åt vi våra potion två wokar och kuken åt sina avokados med aromat! Vill verkligen smaka på avokado, men är så pass kräsen så jag inte vågar haha.. Var kvar hos Jossan till halv nio kanske. Kom hem och har suttit och smsat lite smått och suttit vid datorn bara. Funderar på att dricka te, jag vet, dumt vid tio tiden men vafan är så jävla sugen! Te och något litet att äta kanske(?)


Söt bild, i know men jag bjuder på den. Har pratat med denna pluttis ägare och ska förmodligen träffa henne nästa helg! Gillas!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?