01.56

2010-05-08, 01:56:58 / Kategori: Latest shit

Okej, nu är jag hemma. Kvällen började med att jag förade hemma. Min syster hade ju 18 års fest och jag bjöd in mig själv en stund. Lite småtrevligt faktiskt. Vid halv tolv tiden drog jag mot stationen och pratade med N i telefonen som sällskap. Gillas. Åkte sedan till saxo där jag möttes upp av Jas och Emma. Alltid lika kul att träffa de fina tjejerna. Väl vid saxo var det rätt mycket folk, mer än vad jag hade väntat mig. Vi pratade om i sommar, om det blir Hultsfred och grejer. Lät rätt (väldigt) nice! Pratade även lite annat, trivs i deras sällskap. Vid tio i ett tiden drog vi. Jas gick sin egen väg eftersom hon skulle hem till K i närheten medans jag, Emma och Stella gick mot bussen och pratade om allt och igenting. Pratade rätt mycket om lösenord som man har till till exempel datorn, msn, facebook ja ni förstår grejen haha. Gick av i sollentuna och gick sedan hem. Kallt? Ja en aning. Kom hem för ett tag sedan. Har ätit två av mina rostade mackor, orkar inte den tredje som även såg godast ut.. Och tackar fan för att det inte är jag som behöver städa imorgon. Flaskor lite här och var osv osv. Ska nu ta bort sminket och om ett tag sova.



Söta tjejerna.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?