01.58

2010-05-29, 01:58:43 / Kategori: Latest shit

Dagen:

När jag satt på tåget på G in mot märsta bestämde jag och Cilla att jag skulle åka till henne. Jag åkte dit och efter en halvtimma åkte vi till Korvens utspring. Eller ja, själva utspringet missade vi. Men vi hittade henne. För henne och hennes klass del kaosade det en aning när deras flak var försenat. Medans de fixade det åkte jag och Cilla med Korvens brorsa Gustav. Åkte och hämtade upp Otis. Gled runt lite, gjorde inte alls mycket. Åkte sedan hem till Korven och Gustav. Medans vi väntade in Korven satt vi alla i solen och drack cider. Jävligt nice faktiskt. Sedan kom den fylla jäveln hem. Hela kvällen satt vi där, hade helt sjukt trevligt. Har inte skrattat så mycket på länge. Under hela dagen och kvällen, när jag hade så sjukt trevligt kände jag hur kroppen inte riktigt hängde med. Huvudvärken satt stenhårt. Fast jag faktiskt hade tagit en värktablett tidigare på dagen. När vi sedan skulle åka mot slutskivan satte sig illamåendet också. Men det gick över när jag gått ur bilen och fick lite luft.

In på KC där det redan var mycket folk. Jag bestämde mig för att dricka vatten resten av kvällen. (Duktig tjej.) Det var sjukt svårt att ta sig fram därinne vilket gjorde att en grabbjävel trampade på min fot, just den som rätt nyligen tatuerades. (eller han rättare sagt hoppade på min fot. DJn bytte låt och den låten verkar han gillat eftersom han började hoppa..) Såg massor av bekanta ansikten, men kände sedan att det var dags för mig att åka hem. Jag orkade inte, min kropp och mitt huvud orkade inte. Så bestämde mig för att gå till tåget och åka hem.

Kom hem för ca en timma sedan och har precis lagt mig i sängen redo för att sova. Förhoppningsvis blir jag och min kropp bättre imorgon. Om inte, så blir jag nog hemma. Nog och nog.. Jag tar mammas råd och jag blir hemma om jag inte är bättre.

Grattis korvjävel. Nu har du äntligen gått ut skiten!! Tack för att jag fick vara med idag, hade helt sjukt kul!



Nu: Sova!


Korven

Tack för att du kom :')



Jag har fortfarande inte uppstått från den feta baksmällan jag otroligt nog fick ;) hahaha



2010-05-30, 13:46:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?