02.01

2010-05-02, 02:01:08 / Kategori: Latest shit

Min kväll började med att jag vid 19 tiden åkte iväg med mamma och pappa och åt middag hos några familjevänner. Riktigt trevligt om jag får säga det själv. Sedan bad jag pappa köra mig till Saxo där jag mötte upp Emma, Jas, Sanna och Coralie. Dock skulle alla utom Emma åka vidare mot en hemmafest så jag bestämde mig för att stanna med Emma. Efter en stund kom en febrig Stella. Vi tre satt på Saxo tills tio i ett för att sedan ta bussen till sollentuna där pappa kom och hämtade mig. Så nu ligger jag hemma, i princip nykter. Drack bara två cider, eller ja ooze och jinx. Yum! Ligger i sängen, har redan borstat tänderna och tagit bort sminket. Halsen är värre än innan. Kul.. Min tumnagel gick av, IGEN. På samma ställe som innan, rätt ovärt. Men nu får jag väl gå runt med en halvbruten nagel. Så jävla fult..

Imorgon: Efter 15 tiden kommer det över lite folk för att fira min syster som fyller 18 på måndag. Sedan ska Cillis också komma över så vi kan börja fixa oss och föra inför ROS skivan. Tema: Film. Tror jag vet vad jag ska vara. En pink tinkerbell haha. Hoppas halsen pallar och att jag inte blir sjukare.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?