02.18

2010-05-08, 02:18:18 / Kategori: Latest shit

Innan jag lägger mig vill jag skriva av mig lite..  Och detta gör jag för min egen skull. Kommer framöver förmodligen att skriva det så ingen tror att jag skriver det åt någon annan än mig själv. For me.

Imorgon åker du. Eller rättare sagt idag. Det känns som sagt konstigt. Men jag är så glad för din skull, bara det känns rätt. Det är ju huvudsaken. Gå efter magkänslan och inte efter vad någon annan säger åt dig att göra. Iallafall. Du åker imorgon, hur länge blir du borta? Dont know. Bara du hör av dig så blir jag glad, så det så. Jag skulle också vilja åka ifrån Stockholm ett bra tag, men har man skola att sköta så har man. Jag avundas dig, men bara lite. Mer än det vill jag inte erkänna. Glöm nu fan inte att höra av dig imorgon (idag när du vaknar). Will miss you.





God jävla natt. Nu ska jag fan sova.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?